Regulamin
Informacje ogólne:
- Właścicielem sklepu internetowego Apteka Zwierząt jest firma Magdalena Moszczyńska-Grudzień, z siedzibą w Warszawie przy ul. Sowińskiego 24 lok. 36, 01-251 Warszawa, NIP: 6581804251, Regon: 260165604
- Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów tylko i wyłącznie za pośrednictwem Internetu poprzez Sklep Internetowy Apteka Zwierząt.
- Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
- [OD DNIA 15.01.2024 DO ODWOŁANIA OPCJA ODBIORU OSOBISTEGO JEST ZAWIESZONA] Możliwy jest odbiór osobisty towaru zamówionego poprzez Sklep Internetowy Apteka Zwierząt w Punkcie Odbioru na terenie Warszawy pod adresem: Przychodnia weterynaryjna Uszy do góry ul. Modzelewskiego 15 lok. U2B (wejście od ul. Bełdan), 02-679 Warszawa. Przychodnia weterynaryjna Uszy do góry nie jest sklepem stacjonarnym Sklepu Internetowego Apteka Zwierząt.
- Ceny podane w Sklepie Internetowym aptekazwierzat.pl dotyczą tylko zamówień składanych przez Internet i nie są cenami obowiązującymi w przychodni weterynaryjnej Uszy do góry.
- Zdjęcia produktów zamieszczone na stronie Sklepu mają charakter poglądowy. Produkty mogą różnić się wyglądem opakowania, co nie wpływa na ich wartość wynikającą z opisu.
- Czas realizacji zamówienia zależy od stanu magazynu własnego i magazynów dostawców, na których firma bazuje. W przypadku towarów, które są dostępne od ręki, czas realizacji wynosi 1-3 dni robocze. Gdy zamówiony towar jest niedostępny w magazynie, informujemy klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie.
- Klient może kontaktować się ze sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected], telefonicznie, dzwoniąc na numer: +48519496519 w godz. 10.00 - 18.00 w dni robocze oraz pisemnie na adres: ul. Modzelewskiego 15, 02-679 Warszawa.
- W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
- W przypadku, gdy w składanym zamówieniu wypełnione jest pole NIP, do przesyłki dołączamy fakturę VAT.
- Akceptowane formy płatności: pobranie, przedpłata na konto, zapłata przy odbiorze osobistym, Przelewy24. W przypadku zamówienia o wartości ponad 1000 zł konieczna jest zapłata niezwłocznie po złożeniu zamówienia, do wyboru pozostaje: przedpłata na konto lub Przelewy24.
- W przypadku przedpłaty na konto realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przez bank dokonanej wpłaty. Dane do przelewu: Magdalena Moszczyńska-Grudzień ul. Sowińskiego 24 lok. 36, 01-251 Warszawa, mBank, nr konta: 77 1140 2004 0000 3802 5030 3593.
- Zamówienie nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od jego złożenia będzie anulowane. Pod uwagę brana jest data wpłynięcia pieniędzy na konto.
- W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego zamówienie będzie oczekiwało 5 dni roboczych od momentu zmiany statusu na "Gotowe do odbioru". Nieodebrane w terminie zamówienie będzie anulowane. Zwrot środków opłaconych w przedpłacie nastąpi niezwłocznie za pośrednictwem systemu Przelewy24. Czas oczekiwania na zwrot środków po stronie systemu Przelewy24 wynosi do 3 dni roboczych w przypadku przelewu bankowego lub płatności BLIK, od 7 dni roboczych do 30 dni kalendarzowych w przypadku karty płatniczej, do 5 dni roboczych przy płatności z rachunku zagranicznego.
- Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, numer polskiego konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze. Zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki), mając na uwadze wybranie takiego sposobu wysyłki, by towar dotarł do sprzedającego w stanie niezniszczonym.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, kupujący jest zobowiązany do poinformowania o tym osobę dostarczającą przesyłkę i spisania razem z nią specjalnego protokołu uszkodzenia przesyłki. Firma nie odpowiada za przesyłki uszkodzone z winy dostarczycieli przesyłek. W przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki, tylko reklamacje zawierające taki protokół będą rozpatrywane.
- Firma nie odpowiada za pracę zewnętrznej firmy kurierskiej. W przypadku niedopełnienia obowiązków przez firmę kurierską, kupujący powinien poinformować o tym fakcie Sklep oraz osobę odpowiedzialną za obsługę klienta w firmie kurierskiej.
- Zgodnie z art. 551 kodeksu cywilnego, jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, koszt zwrotu do nadawcy ponosi kupujący. Kupujący może zadecydować o ponownej wysyłce zakupionego towaru na jego koszt lub o odstąpieniu od umowy, o czym winien poinformować Sklep za pomocą oświadczenia o rezygnacji z zakupów, zawierającego numer polskiego konta bankowego, na które zostanie zwrócona kwota zamówienia skorygowana o koszt zwrotu przesyłki do nadawcy. Jeśli istnieje podejrzenie, że zwłoka z odebraniem rzeczy sprzedanej zaszła z winy firmy kurierskiej, kupujący winien rozstrzygać tę kwestię z firmą kurierską.
- Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług. Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług, firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przedsiębiorcom prowadzącym serwisy obsługujące płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji płatności.
- Przed skorzystaniem z usług serwisów płatności elektronicznych zaleca się uprzednie zapoznanie się z regulaminami korzystania z usług tych serwisów.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Reklamacje:
- W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.
- Reklamowany towar prosimy przesłać na poniższy adres: Przychodnia weterynaryjna Uszy do góry ul. Modzelewskiego 15, 02-679 Warszawa.
- Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłany towar będzie w niezmienionym stanie, oryginalnie zapakowany zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie wysyłki.
- Towar zostanie przekazany do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar może być przesłany do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto kosztów wysyłki) lub odebrany w siedzibie firmy w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.