Regulamin

Informacje ogólne:

  1. Właścicielem sklepu internetowego Apteka Zwierząt jest firma Magdalena Moszczyńska-Grudzień z siedzibą w Warszawie przy ul. Sowińskiego 24 lok. 36, 01-251 Warszawa, NIP: 6581804251, Regon: 260165604
  2. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów tylko i wyłącznie za pośrednictwem Internetu poprzez Sklep Internetowy Apteka Zwierząt
  3. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
  4. Możliwy jest odbiór osobisty towaru zamówionego poprzez Sklep Internetowy Apteka Zwierząt w Punkcie Odbioru na terenie Warszawy pod adresem: Przychodnia Weterynaryjna Uszy do góry ul. Gotarda 16 lok. 26, 02-683 Warszawa. Przychodnia Weterynaryjna Uszy do góry nie jest sklepem stacjonarnym Sklepu Internetowego Apteka Zwierząt.
  5. Ceny podane w sklepie internetowym aptekazwierzat.pl dotyczą tylko zamówień składanych przez Internet i nie są cenami obowiązującymi w Przychodni Weterynaryjnej Uszy do góry.
  6. Czas realizacji zamówienia zależy od stanu magazynu własnego i magazynów dostawców na których firma bazuje. W przypadku towarów które są dostępne od ręki czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze, gdy zamówiony towar jest niedostępny w magazynie informujemy klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  7. Klient może kontaktować się ze sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@aptekazwierzat.pl, telefonicznie dzwoniąc na numer: +48226470818 lub +48500259543 w godz. 9.00 - 19.00. w dni robocze oraz pisemnie na adres: ul. Gotarda 16 lok. 26 , 02-683 Warszawa.
  8. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
  9. W przypadku gdy w składanym zamówieniu wypełnione jest pole NIP do przesyłki dołączamy fakturę VAT.
  10. Akceptowane formy płatności: pobranie, przedpłata na konto, zapłata przy odbiorze osobistym, przelewy24.
  11. W przypadku przedpłaty na konto realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przez bank dokonanej wpłaty. Dane do przelewu: Magdalena Moszczyńska-Grudzień ul. Sowińskiego 24 lok. 36, 01-251 Warszawa, mBank, nr konta: 77 1140 2004 0000 3802 5030 3593.
  12. Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, numer polskiego konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze.
  13. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do sprzedającego w stanie niezniszczonym.
  14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki kupujący jest zobowiązany do poinformowania o tym osobę dostarczającą przesyłkę i spisania razem z nią specjalnego protokołu uszkodzenia przesyłki. Firma nie odpowiada za przesyłki uszkodzone z winy dostarczycieli przesyłek. W przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki tylko reklamacje zawierające taki protokół będą rozpatrywane.
  15. Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług. Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług, firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przedsiębiorcom prowadzącym serwisy obsługujące płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji płatności.
  16. Przed skorzystaniem z usług serwisów płatności elektronicznych zaleca się uprzednie zapoznanie się z regulaminami korzystania z usług tych serwisów.
  17. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.


Reklamacje:

  1. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.
  2. Reklamowany towar prosimy przesłać na poniższy adres: Przychodnia Weterynaryjna Uszy do góry ul. Gotarda 16, 02-683 Warszawa.
  3. Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłany towar będzie w niezmienionym stanie, oryginalnie zapakowany zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie wysyłki.
  4. Towar zostanie przekazany do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia.
  5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar może być przesłany do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto kosztów wysyłki) lub odebrany w siedzibie firmy w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.