Regulamin

Informacje ogólne:

  1. Właścicielem sklepu internetowego Apteka Zwierząt jest firma Magdalena Moszczyńska-Grudzień, z siedzibą w Warszawie przy ul. Sowińskiego 24 lok. 36, 01-251 Warszawa, NIP: 6581804251, Regon: 260165604
  2. Właściciel Sklepu prowadzi sprzedaż towarów tylko i wyłącznie za pośrednictwem Internetu poprzez Sklep Internetowy Apteka Zwierząt.
  3. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
  4. [OD DNIA 15.01.2024 DO ODWOŁANIA OPCJA ODBIORU OSOBISTEGO JEST ZAWIESZONA] Możliwy jest odbiór osobisty towaru zamówionego poprzez Sklep Internetowy Apteka Zwierząt w Punkcie Odbioru na terenie Warszawy pod adresem: Przychodnia weterynaryjna Uszy do góry ul. Modzelewskiego 15 lok. U2B (wejście od ul. Bełdan), 02-679 Warszawa. Przychodnia weterynaryjna Uszy do góry nie jest sklepem stacjonarnym Sklepu Internetowego Apteka Zwierząt.
  5. Ceny podane w Sklepie Internetowym aptekazwierzat.pl dotyczą tylko zamówień składanych przez Internet i nie są cenami obowiązującymi w przychodni weterynaryjnej Uszy do góry.
  6. Zdjęcia produktów zamieszczone na stronie Sklepu mają charakter poglądowy. Produkty mogą różnić się wyglądem opakowania, co nie wpływa na ich wartość wynikającą z opisu.
  7. Czas realizacji zamówienia zależy od stanu magazynu własnego i magazynów dostawców, na których firma bazuje. W przypadku towarów, które są dostępne od ręki, czas realizacji wynosi 1-3 dni robocze. Gdy zamówiony towar jest niedostępny w magazynie, informujemy klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  8. Klient może kontaktować się ze sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected], telefonicznie, dzwoniąc na numer: +48519496519 w godz. 10.00 - 18.00 w dni robocze oraz pisemnie na adres: ul. Modzelewskiego 15, 02-679 Warszawa.
  9. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
  10. W przypadku, gdy w składanym zamówieniu wypełnione jest pole NIP, do przesyłki dołączamy fakturę VAT.
  11. Akceptowane formy płatności: pobranie, przedpłata na konto, zapłata przy odbiorze osobistym, Przelewy24.
  12. W przypadku przedpłaty na konto realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przez bank dokonanej wpłaty. Dane do przelewu: Magdalena Moszczyńska-Grudzień ul. Sowińskiego 24 lok. 36, 01-251 Warszawa, mBank, nr konta: 77 1140 2004 0000 3802 5030 3593.
  13. Zamówienie nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od jego złożenia będzie anulowane. Pod uwagę brana jest data wpłynięcia pieniędzy na konto.
  14. W przypadku wybrania opcji odbioru osobistego zamówienie będzie oczekiwało 5 dni roboczych od momentu zmiany statusu na "Gotowe do odbioru". Nieodebrane w terminie zamówienie będzie anulowane. Zwrot środków opłaconych w przedpłacie nastąpi niezwłocznie za pośrednictwem systemu Przelewy24. Czas oczekiwania na zwrot środków po stronie systemu Przelewy24 wynosi do 3 dni roboczych w przypadku przelewu bankowego lub płatności BLIK, od 7 dni roboczych do 30 dni kalendarzowych w przypadku karty płatniczej, do 5 dni roboczych przy płatności z rachunku zagranicznego.
  15. Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, numer polskiego konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze.
  16. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki), mając na uwadze wybranie takiego sposobu wysyłki, by towar dotarł do sprzedającego w stanie niezniszczonym.
  17. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, kupujący jest zobowiązany do poinformowania o tym osobę dostarczającą przesyłkę i spisania razem z nią specjalnego protokołu uszkodzenia przesyłki. Firma nie odpowiada za przesyłki uszkodzone z winy dostarczycieli przesyłek. W przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki, tylko reklamacje zawierające taki protokół będą rozpatrywane.
  18. Firma nie odpowiada za pracę zewnętrznej firmy kurierskiej. W przypadku niedopełnienia obowiązków przez firmę kurierską, kupujący powinien poinformować o tym fakcie Sklep oraz osobę odpowiedzialną za obsługę klienta w firmie kurierskiej.
  19. Zgodnie z art. 551 kodeksu cywilnego, jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, koszt zwrotu do nadawcy ponosi kupujący. Kupujący może zadecydować o ponownej wysyłce zakupionego towaru na jego koszt lub o odstąpieniu od umowy, o czym winien poinformować Sklep za pomocą oświadczenia o rezygnacji z zakupów, zawierającego numer polskiego konta bankowego, na które zostanie zwrócona kwota zamówienia skorygowana o koszt zwrotu przesyłki do nadawcy. Jeśli istnieje podejrzenie, że zwłoka z odebraniem rzeczy sprzedanej zaszła z winy firmy kurierskiej, kupujący winien rozstrzygać tę kwestię z firmą kurierską.
  20. Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług. Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług, firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przedsiębiorcom prowadzącym serwisy obsługujące płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji płatności.
  21. Przed skorzystaniem z usług serwisów płatności elektronicznych zaleca się uprzednie zapoznanie się z regulaminami korzystania z usług tych serwisów.
  22. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.


Reklamacje:

  1. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.
  2. Reklamowany towar prosimy przesłać na poniższy adres: Przychodnia weterynaryjna Uszy do góry ul. Modzelewskiego 15, 02-679 Warszawa.
  3. Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłany towar będzie w niezmienionym stanie, oryginalnie zapakowany zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie wysyłki.
  4. Towar zostanie przekazany do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia.
  5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar może być przesłany do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto kosztów wysyłki) lub odebrany w siedzibie firmy w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.