Zwroty:
- Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, numer polskiego konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze. Zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki), mając na uwadze wybranie takiego sposobu wysyłki, by towar dotarł do sprzedającego w stanie niezniszczonym.
- Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres:
Uszy do góry - przychodnia weterynaryjna
ul. Modzelewskiego 15/U2B
02-679 Warszawa
tel. 519496519
Reklamacje:
- W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.
- Reklamowany towar prosimy przesłać na poniższy adres:
Uszy do góry - przychodnia weterynaryjna
ul.Modzelewskiego 15/U2B
02-679 Warszawa
tel. 519496519 - Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłany towar będzie w niezmienionym stanie, oryginalnie zapakowany zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie wysyłki.
- Towar zostanie przekazany do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar może być przesłany do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto kosztów wysyłki) lub odebrany w siedzibie firmy w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.