Zwroty:

  1. Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, numer polskiego konta bankowego, na które mają być przesłane pieniądze. Zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki), mając na uwadze wybranie takiego sposobu wysyłki, by towar dotarł do sprzedającego w stanie niezniszczonym.
  3. Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres:
    Uszy do góry - przychodnia weterynaryjna
    ul. Modzelewskiego 15/U2B
    02-679 Warszawa
    tel. 519496519

Reklamacje:

  1. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.
  2. Reklamowany towar prosimy przesłać na poniższy adres:
    Uszy do góry - przychodnia weterynaryjna
    ul.Modzelewskiego 15/U2B
    02-679 Warszawa
    tel. 519496519
  3. Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłany towar będzie w niezmienionym stanie, oryginalnie zapakowany zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie wysyłki.
  4. Towar zostanie przekazany do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia.
  5. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar może być przesłany do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto kosztów wysyłki) lub odebrany w siedzibie firmy w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.